Prvý náhľad kolekcie H&M Glenn Martens

Hravá kampaň oslavuje individualitu a sebavyjadrenie, v hlavných úlohách Joanna Lumley a Richard E. Grant.

H&M s hrdosťou po prvýkrát predstavuje dlho očakávanú kolekciu H&M Glenn Martens.

Belgický módny návrhár definuje súčasnú módnu scénu a táto nová spolupráca ponúka širokej škále zákazníkov možnosť získať prístup k doteraz nevídaným dizajnom spolu s charakteristickými prvkami Martensa.

Martensova tvorba už dlho posúva hranice módy a toto partnerstvo s H&M svedčí o jeho záujme sprístupniť módu pre širokú verejnosť. Teraz je po prvýkrát odhalená kompletná kolekcia: rozmanitá a univerzálna škála produktov, ktorá kombinuje dámske, pánske a unisexové oblečenie a doplnky.

Kolekcia pretvára klasické prvky oblečenia do nových a neočakávaných foriem. V rámci dôkladnej prípravy Martens preskúmal archív H&M, aby vybral rad kľúčových kúskov, ktoré spotrebitelia milujú, od najpredávanejších tričiek po klasické kockované košele, bomberové bundy a džínsy. Každý z nich je prepracovaný do podoby mimoriadneho novo navrhnutého kúsku, ktorý sa hrá s trompe-l’œil a personalizáciou. Mnohé z nich môže nositeľ transformovať vďaka použitiu techník na pretváranie, ako je fólia a drôt, ktoré vytvárajú sochárske formy.

Kolekcia je tiež poctou Martensovej kariére ako dizajnéra a jeho ikonickým dielam pre Y/Project, pričom rôzne kúsky v kolekcii – od topánok až po potlače – odkazujú na kľúčové archívne dizajny.

„Túto kolekciu vnímam ako veľkú rodinu odevov, z ktorých každý má viacero účelov a osobností: podobne ako ľudia, každý deň rastú a menia sa. Vždy ma zaujímali odevy, v ktorých skutočne žijeme: a myšlienka archetypov a základných kúskov šatníka bola východiskovým bodom pre tento veľmi špeciálny a radostný projekt s H&M.“ – Glenn Martens.

„Naozaj si myslím, že ide o jednu z najkreatívnejších spoluprác, aké sme kedy realizovali. Glenn je nesmierne talentovaný a radikálny mysliteľ a tieto výnimočné návrhy sa pohrávajú s archetypmi a samotnou podstatou toho, čo znamená obliekať sa každý deň. Kampaň je naozaj výnimočná – už teraz je ikonická.“ – Ann-Sofie Johansson. ​

Humor je ústrednou súčasťou Martensovej tvorby a kolekcia aj kampaň sú plné vtipu a sebavyjadrenia. V kampani Martens predstavuje netradičný rodinný portrét, v ktorom sa objavujú herecké ikony Joanna Lumley a Richard E. Grant spolu s viacerými zaujímavými novými tvárami. Obsadenie odkazuje na Martensovo nadšenie pre britský humor a rôzne odkazy na Spojené kráľovstvo, ktoré sa tiahnu celou kolekciou. Kampaň a kolekcia budú oslávené na nadchádzajúcej londýnskej udalosti, ktorej podrobnosti budú oznámené čoskoro.

„Bolo skvelé byť súčasťou špeciálneho rodinného portrétu Glenna Martensa a H&M. Vždy hovorím, že najlepšia móda je tá, ktorá porušuje pravidlá – ľudia by mali nosiť to, čo chcú – a obdivujem Glennovho odvážneho ducha a cit pre netradičné kombinácie.“ – Joanna Lumley

„Aká výnimočná príležitosť spolupracovať s Glennom Martensom, Joannou Lumley a H&M. Milujem ducha tejto kolekcie – každý ju môže nosiť po svojom a vyjadriť tak svoju osobnosť. Samotné fotenie bolo skvelé! Bavil som sa v úlohe patriarchu tejto štýlovej a zároveň pestrej partie!“– Richard E. Grant

Kolekcia H&M Glenn Martens bude k dispozícii online na hm.com od 30. októbra.

Odporúčané články

Viac z kategórie Móda