Naty Kerny si značku budovala tvrdými pravidlami: Vždy som si pýtala tisícky, inak nechcem
Aktuálne/ŠoubiznisSlovenský šoubiznisNaty Kerny, influencerka, ktorá očarila viac ako 90-tisíc sledovateľov svojím obsahom o lifestyle, beauty a cestovaní. Na Instagrame rádia Europa 2 sa úprimne rozrozprávala o tom, ako si vybudovala svoju značku. Jej slová o zárobkoch na sociálnych sieťach nie sú len o číslach.
Natália Körnerová, známa ako Naty Kerny, si získala publikum svojím autentickým prístupom k tvorbe obsahu. Či už ide o tipy na krásu, módne inšpirácie alebo zážitky z ciest.
Jej život však nebol vždy len o žiarivých momentoch na Instagrame. Kedysi tvorila pár so známym raperom Pil C, s ktorým sa dokonca zasnúbili na romantickom Hawaii. Ich vzťah však skončil rozchodom, no Naty sa nenechala zlomiť a pokračovala vo svojej ceste.
Dnes je šťastná po boku youtubera Expl0iteda, s ktorým nedávno zdieľali veľkú novinku – kúpili spoločný byt.
Práve o jej kariére sa teraz rozhodla hovoriť otvorene, a to konkrétne o tom, ako si vybudovala svoju hodnotu ako influencerka.
V rozhovore pre rádio Europa 2 sa podelila o svoju stratégiu. „Ja som si nikdy nemusela vyberať spolupráce za 3 eurá, ale som si vždy vypýtala tisícky a buď to vezmite, alebo to nechcem. Ja som si vždy počkala na tú jednu, čo mi tie tisícky dala, a keď mi to dala, tak tým pádom som vedela dlho žiť a čakať znovu na tie tisícky. A týmto sa mi podarilo vybudovať si aj silnú značku, že sa nespájam s každým a prináša mi to vlastne kvalitných klientov,“ prezradila.
View this post on Instagram
Týmito slovami, zdá sa, známa influencerka odhalila svoju stratégiu. Nebola ochotná robiť kompromisy, ktoré by oslabili jej značku. Namiesto lacných spoluprác si vyberala len tie, ktoré odrážali jej hodnotu, a tým si vybudovala reputáciu, ktorá priťahuje kvalitných partnerov.
Zdroj: Instagram/e2sk