Naty Kerny si značku budovala tvrdými pravidlami

Naty Kerny, influencerka, ktorá očarila viac ako 90-tisíc sledovateľov svojím obsahom o lifestyle, beauty a cestovaní. Na Instagrame rádia Europa 2 sa úprimne rozrozprávala o tom, ako si vybudovala svoju značku. Jej slová o zárobkoch na sociálnych sieťach nie sú len o číslach.

Natália Körnerová, známa ako Naty Kerny, si získala publikum svojím autentickým prístupom k tvorbe obsahu. Či už ide o tipy na krásu, módne inšpirácie alebo zážitky z ciest.

Jej život však nebol vždy len o žiarivých momentoch na Instagrame. Kedysi tvorila pár so známym raperom Pil C, s ktorým sa dokonca zasnúbili na romantickom Hawaii. Ich vzťah však skončil rozchodom, no Naty sa nenechala zlomiť a pokračovala vo svojej ceste.

Dnes je šťastná po boku youtubera Expl0iteda, s ktorým nedávno zdieľali veľkú novinku – kúpili spoločný byt.

Práve o jej kariére sa teraz rozhodla hovoriť otvorene, a to konkrétne o tom, ako si vybudovala svoju hodnotu ako influencerka.

V rozhovore pre rádio Europa 2 sa podelila o svoju stratégiu. „Ja som si nikdy nemusela vyberať spolupráce za 3 eurá, ale som si vždy vypýtala tisícky a buď to vezmite, alebo to nechcem. Ja som si vždy počkala na tú jednu, čo mi tie tisícky dala, a keď mi to dala, tak tým pádom som vedela dlho žiť a čakať znovu na tie tisícky. A týmto sa mi podarilo vybudovať si aj silnú značku, že sa nespájam s každým a prináša mi to vlastne kvalitných klientov,“ prezradila.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by EUROPA 2 (@e2sk)

Týmito slovami, zdá sa, známa influencerka odhalila svoju stratégiu. Nebola ochotná robiť kompromisy, ktoré by oslabili jej značku. Namiesto lacných spoluprác si vyberala len tie, ktoré odrážali jej hodnotu, a tým si vybudovala reputáciu, ktorá priťahuje kvalitných partnerov.

Zdroj: Instagram/e2sk

Odporúčané články

Viac z kategórie Aktuálne/Šoubiznis